Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

vrijdag, september 23, 2005

Mijn tweede post.

Okee. Mijn tweede post is een feit :D.

De eerste post was alleen maar even om te testen om te kijken hoe het moest. Dus dit is mijn officiele post. Pfff wauw zeg. Een eigen weblog. poepoe. Tjaaaa

Okee. Ik geef het toe. Dit is mijn tweede post en ik weet alweer niet wat te typen!

Ik zal even vermelden dat ik heb besloten om deze blog te maken nadat ik een pact met Inge had gesloten. De volgende dierentuinmeeting gaat Inge erbij zijn, en gaat ze de speeltuin in! Muhahahaha! *evil*

Oh, en. Ik vind deze template echt niks, maar de rest is ook niet mooi ( :( enzo). Dus ben ik een beetje aan het aanklooien met de tekentjes in mijn template menu. Misschien zet ik er wel een strip bij, om het op te vrolijken. Ik vraag me alleen af of dat in dit template formaat past..

Okee. Ik zit zonder inspiratie (nee hoor, ik heb gewoon geen zin om meer onzin in te typen). Dus ga ik maar even stoppen met deze post, en verder kijken wat ik kan gaan doen.

Oh, ja. Felice! Ik heb zo een zin in je verjaardag :D

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home