Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

zondag, september 25, 2005

Bla

Bla.

Okee. Vandaag was apart. Normaal zou ik vandaag lekker sporten met Mike, maar dat ging niet geheel door. We hadden allebij nog spierpijn van het sporten gister dus hebben we het maar drastisch ingekort. Verder heb ik Felice nog gezien vandaag! Woei!


Ik zit een beetje met een probleem.
Ik zou 10 oktober naar Dream Theater gaan in de Heineken music hall. Alleen ben ik vergeten vrij te vragen, en heb ik er eigenlijk niet meer zo een zin in. Maarja, iemand heeft al een kaartje voor mij liggen dus moet ik morgen heel erg mijn best doen om het vrij te krijgen. Bla enzo.
Ik had er eerst heel veel zin in, maar ik zit nu een beetje in een DT dipje. Ik zit eigenlijk in een algemeen dipje, maar dat zal wel komen omdat ik de laatste tijd gewoon veel te weinig slaap.

Ik wil nog steeds proberen om hier een stripje neer te zetten. Maar dan moet eerst het tekenen een keer lukken. Ik heb tot nu toe een paar mensjes getekend, en die zijn wel aardig gelukt. Maar een paar mensen maken nog geen strip. Maar aan de andere kant liever vier mensen op papier dan tig in mijn potlood.

Oe en ik heb American Gods uit! Nu ga ik maar zoeken naar een nieuw boek om te lezen..

maargoed, ik heb nog steeds een tekening voor me liggen waar ik verder aan wil werken.

Bla uit.

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home