Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

woensdag, augustus 01, 2007

And I saw my old face

In the dark, of loneliness

Blijkbaar ben ik een merkenslet. Maandag heb ik dit gekocht:
-Paars Billabong t-shirt
-Groen Ripcurl t-shirt
-Dickies spijkerbroek
-Ripcurl spijkerbroek (met tekst)
-Nog een ripcurl spijkerbroek (met opdruk)
-Rode Van's schoenen

En toen ik gisteravond naar huis fietste dacht ik er eigenlijk pas aan. Ik had Van's als schoenen, een Rammstein shirt, een Ripcurl spijkerbroek en een Kuyichi trui aan. En als ik nu naar mijn kast kijk is het merendeel van mijn kleding merk kleding, of bandkleding.

En wat het allerleukste is? Haast alles heb ik in de sale gekocht, dus ben ik goedkoper uit dan als ik normale kleding had gekocht. Nu ben ik mooi, sierlijk en merkig voor het minimale qua financieen. Ik bedoel; wow!

Ik vraag jme af wanneer dit gebeurd is. Misschien toen ik met Mark ging winkelen en dat Diesel shirtje voor 20 ipv 80 kocht? Toen ik mijn mooie gele Hawk shirt kocht die 15 bleek te zijn ipv 30? Of toen m'n ma me meesleepte naar een dumpsale waarna ik thuiskwam met een armvol afgeprijsde Kuyichi?

Echt ik weet het niet, maar ik ben super blij met al mijn coole kelding. Want hoe je het went of keerte, deze merken hebben meestal wel de coolste opdrukken en stijlen!

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home