Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, maart 15, 2007

Begging mercy for their sins

Satan, laughing, spreads his wings


Hm.. Weinig gepost de laatste tijd. Maar dat onderstreept mijn theorie dat wanneer het goed gaat met mensen ze minder bloggen wel. De afgelopen weken ben ik druk met school en werk geweest. Druk met vrienden, en druk met mijn vriendin. Heerlijk, maar wel vermoeiend.

Dus waarschijnlijk zal ik me nu weer gaan aanleren een beetje mijn blog weer geupdate te houden. Ik kreeg inspiratie om weer te gaan posten toen ik de blog van 'Coop' Cooper las, waar hij zijn gedachten kronkels en W.I.P. foto's van zijn werk post. Allemaal trés interessant.

Voor mij weinig werk in productie, want ik wete het gewoon even niet meer. Op school heb ik veel inspiratie om te tekenen en te schilderen. Nu heb ik een dag vrijegemaakt om zo iets te doen... heb ik geen inspiratie. Dat zal je altijd zien. Maar wie weet kan ik hier ook een soort fotoblog bij houden.
Wie weet.

Wat ik wel weet is dat ik in de toekomst tijdens grote Skwuig meets toch minder mensen ga knuffelen. Dit na het hygiene topic op skwuig gelezen te hebben. Van de 36 ondervraagden zeggen slechts 15 dat ze zich minstens zeven keer per week wassen. En daar ben ik die dacht dat minstens één keer per dag je wassen normaal was :p Zo zie je maar dat zelfs de cynische ik nog verbaasd over dingen kan zijn.
Overigens ben ik wel één van de 15 mensen. Ik sport meerdere keren in de week, werk vijftien uur, ga vijf dagen in de week naar school en de meeste avonden breng ik of bij mijn vriendin of bij vrienden door. Dus ja. Dan moet je je wel vaak douchen.
Het scheelt natuurlijk dat ik een gezonde huid heb en nergens last van heb als ik lang in het water ben. Maar als ik om mij heen kijken, mijn vrienden & vriendinnen a.k.a. 'matties' of 'homies' of 'maten' wassen zich eigenlijk ook standaart elke dag minstens eenmaal. Is dit misschien dan zo'n typisch skwuigding?

Okee genoeg gezeurd. Mochten mensen dit lezen, hulde aan jullie! En blijf op deze blog letten! Want ik ben natuurlijk trés interessant *kuch*

En een leuk aforisme van Carmiggelt;
"Drinken is: van het dak springen met het voornemen één etalage te vallen."

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home