Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

zondag, mei 07, 2006

En nog een update

Zo. En weer een update. Meer omdat ik niets te doen heb dan omdat ik echt iets te vertellen heb ;-). Ik heb zo met vrienden afgesproken om even lekker naar het meer te gaan om te oefenen op het cremeren en misschien even te gaan zwemmen, maar nu betrekt alles O.o Erg jammer :-( Dan gaan we gewoon maar een balletje overgooien.

Nog iets, gister kwam m'n ma uit Peking terug. Heeft ze voor 35 dollar een I-pod gekocht van 8 gieg. Ik ben nog geschockeerd dat mijn moeder zo modern is :p Ze heeft nu dus moeten zweren dat ze voor m'n zusje en mij er ook een gaat meenemen de volgende keer dat ze naar Peking gaat.

En ik heb zo'n plezier met de avonturen van Mus, vos en Beer dat ik nog twee strips heb getekend.
http://i28.photobucket.com/albums/c206/nzzgrk/musjes2.jpg
Met dit keer erg lame humor. Wat nog lamer is, ik ben nu bezig met nog meer strips over die drie. Gewoon om weer wat te tekenen. Heerlijk.

En aangezien ik lui ben:

Is: leip
Wil: zwemmen!
Gaat zo: Naar het recreatiemeer in Toolenburg
Kijkt uit naar: Tien milioen op mijn bankrekening.
Luistert naar: Seda & Castro
Leest: Nog steeds A hat full of sky. Maar nu ook Douwe Dabbert voor de tekeingen van Piet Wijn


Ps. De volledige tekst van het lied 'Ik hou van mij' van Harry Jekkers


Ik hou van mij, hoor je nooit zingen
Ik hou van mij, wordt nooit gezegd
Maar ik hou van mij ga ik toch zingen
Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt. (hehe)
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen

Ik hou van mij, van mij kan ik op aan
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan
Ik blijf bij mij en niet voor even.

Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd.
Ben zelfs bereid m'n leven voor mezelf te geven
Ik blijf bij totdat de dood mij scheidt

Ik hou van jou, zeg ik soms ook wel.
Ik hou van jou schat en ik meen het echt.
Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel
Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht (yeyuh)

Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander(jeje)
Want ik ben verreweg de leukste die ik ken (yeyuh)
Ik hoef mezelf zonodig voor mij niet te veranderen
Ik hou van mij mezelf gewoon zo als ik ben
Want ik hou van jou betekent meestal:

Schat hier heb je m'n problemen los maar op (yeauh)
Leef in een hel, verwacht van jou de hemel
Jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op.

Want houden van een ander heb jij alleen maar nodig
Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf.
Ik hou van jou joh maakt de ander overbodig
Ware liefde - geloof me- begint altijd bij jezelf.
Want ik hou van jou is niet de sleutel tot een ander
Maar ik hou van mij al klinkt het bot en slecht
Want wie van zichzelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars
Al die ik hou van jou tegen een ander zegt.

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home