Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

dinsdag, mei 02, 2006

Speciaal voor Inge

Nou Inge, dit is speciaal voor jou: een update!

Maar ik weet nu dus niet waar ik het over moet gaan hebben. Voor mij interessant en voor anderen interessant is iets dat soms tegenstrijdig is :p Weetje, ik ja gewoon van Mijntje een lijstje uit haar Blog:


Is: Vermoeid
Wil: Meer tekenen en positief zijn.
Gaat zo: Grand Theft Auta: San Andreas spelen, om mijn frustraties van het werk af te reageren.
Kijkt uit naar: Morgen met een maat van me naar Astrix en Obelix. Heerlijk gedeeld jeugdsentiment.
Luistert naar: Cypress Hill
Leest: A hat full of Sky. Maar misschien zometeen van de hak op de tak van Rien Poortliet
Oja!: Ik heb vandaag twee strips voor mijn vermaak getekend: http://i28.photobucket.com/albums/c206/nzzgrk/musjes.jpg
Volgens mijn Pa is de humor sarcastisch en een tikkeltje morbide, Felice (je weet wel m'n ex) vind de humor vaag en voor mij is de humor gewoon mij. Dus jullie als onvermoedende lezers mogen kiezen wat jullie er van vinden ~_^.

Wat klinkt dat toch leuk, 'jullie lezers' alsof deze blog populair zou kunnen worden. Misschien als ik wat vaker updates en tekeningen hier neer plemp? Ach tja, deze post is gewoon een haakje. Even kijken of er gebeten gaat worden.

-Niels

En omdat ik toch d ecopycat aan het uithangen ben. Een testje van Sarah's blog gejat:

You Are a Peacemaker Soul
You strive to please others and compromise anyway you can.War or conflict bothers you, and you would do anything to keep the peace.You are a good mediator and a true negotiator.Sometimes you do too much, trying so hard to make people happy.
While you keep the peace, you tend to be secretly judgmental.You lose respect for people who don't like to both give and take.On the flip side, you've got a graet sense of humor and wit.You're always dimplomatic and able to give good advice.
Souls you are most compatible with: Warrior Soul, Hunter Soul and Visionary Soul
What Kind of Soul Are You?


A peace making soul! Meh Soms vraag ik me af of hoe het zou zijn om iemand anders te zijn :p.

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home