Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, december 29, 2005

...

Nee ik heb geen bananen, geen bananen vandaag.


Sorry mensen, geen strip vandaag. Ik heb het nogal druk gehad met andere dingen de afgelopen tijd, en een strip tekenen paste daar niet in. Gisteren had ik wel de tijd, maar alles wat ik probeerde te tekenen mislukte. He-le-maal niks wilde uit mijn handen komen. En dat is héél héél frustrerend.

Dinsdag was ik in Utrecht met gezellige mensen, en het was leuk :D Volgende week misschien weer? Mijn hele doel in Utrecht was om een Rotring B20 vlakgom te kopen. En ik ben geslaagd! Er liggen nu twee exemplaren voor mij. The goodness.

Voor de mensen die nog niets van mijn gumfetisch weten: Ik doe al een aantal jaren met dezelfde rotring vlakgom, en na die tijd ga je heel erg wennen aan de materialen die je gebruikt. Daarom wou ik nu ook niet over stappen op een nieuw merk, omdat dat heel veel aanpassen vergt. Ik denk dat het lijkt als het bekende verhaal dat een vulpen naar je hand gaat zetten. Nou, mijn hand en tekenstijl is gezet naar dit type vlakgom.
Ik hoop ook dat ik snel wen aan de twee -ik bedoel één- Rapidograph die ik hier heb liggen. Dit zijn echt héél goede illustratie pennen. Ik had wel moeite om mijn kroontjespen aan de wilgen te hangen, maar met deze pennen ben ik veel minder tijd kwijt :)

Vandaag ga ik naar Narnia met Felice & mijn zusje. Woei! Alleen ze willen wel eerst gaan winkelen.. dus heb ik vandaag ook geen tijd voor een strip O.o

Misschien volgende week? (A)

Groetjes!