Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, december 15, 2005

Feliceje is een zeur


Hmm, ik kon even niet op een betere retort-titel komen Felice >.<. Ik heb het druk gehad de afgelopen tijd. Veel, héél veel, schoolwerk. En ik heb nog redelijk wat te doen, maar ik wil even niet meer. Ik zie erg uit naar de kerstvakantie. Zeker omdat ik dan misschien wat tijd over hou om te tekenen. Ik heb op het moment nog drie strip ideeen in de wacht staan. En dat is nog niet eens met mijn ideeen voor de Eater of All strip opgeteld. En en en ik moet nog minn SSU 8 schrijfsel op tijd af krijgen. Ik heb hem nog steeds niet helemaal verbeterd, en ik heb nog maar vijf dagen.

En ik heb net mijn Engels gedaan. Een samenvatting over een stuk van 17 bladzijdes. Damn. En ik dacht dat Peter van Mensch moeilijk schreef >.<

Adios.

1 Comments:

  • At vrijdag, december 16, 2005 9:16:00 a.m., Blogger Gaela said…

    "Queen Zeur"

    Dat klinkt wel goed, denk je niet?

    Je strips is inderdaad leuk gelikt hihi ^_^ Maar wat is je Eater of All strip? Die ken ik nog niet geloof ik.

    *knuffolt*

     

Een reactie posten

<< Home