Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

vrijdag, augustus 24, 2007

Down by the river

We did dance.


Auw. Net voor ik dit bericht wou gaan typen wreef ik in mijn oog. Toevallig ook net met de vinger waar ik een paar uur geleden eten mee heb klaargemaakt. Klein detail aan het eten was dat er een hele Madame Jeanette peper in gegaan is. Dus zit ik hier lekker met een tranend oog te typen. Nu ben ik nieuwschierig; gebeuren zulke dingen ook andere mensen, of ben ik echt de enige? Ik bedoel; auw!

Affin. Afgelopen week is een beetje een depri week geworden, ondanks het feit dat ik echt best veel heb gedaan met en voor anderen. Dinsdag bomen gerooid met m'n pa, woensdag gereisd, donderdag mijn homie Mike gezelschap gehouden richting Zwolle en vandaag geholpen Wendy's kamer te schilderen. Maar dit alles mag het niet baten; mijn week blijft off.

Morgen zie ik mijn vriendin weer.. na 3 weken apartheid. Hopelijk vrolijkt dat mij op. En zo niet; nou ja, dan heb ik tenminste één week al achter de rug.

Meh. Ben ik nou kryptisch bezig? Of niet?

6 Comments:

  • At vrijdag, augustus 24, 2007 11:54:00 p.m., Blogger Unknown said…

    Oh ja, zeker, dat soort dingen overkomen mij ook altijd. Ik vergeet het constant! en pijn dat het doet >_<

    en ik hoop inderdaad dat je vriendin je opvrolijkt, maar dat zal toch wel? hopelijk is je komende week gewoon een stuk beter dan de laatste :)

     
  • At zaterdag, augustus 25, 2007 9:53:00 a.m., Blogger Blaidd Drwg said…

    Het gebeurt me om de haverklap! :P

    En het is idd een beetje cryptisch maar het gaat de lezer at large vast ook geen fluit aan ;)
    Laat je maar goe opvrolijken ja, dat lukt je vriendin vast wel :)

     
  • At zaterdag, augustus 25, 2007 2:03:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Haha ow ja hoor zulke dingen gebeuren altijd :p
    Zal wel iets menselijks zijn ofzo ;)
    En cryptisch jij?? Nee doe niet zo gek ;)
    Hopelijk maakt je vriendin een hoop goed ^_^
    *knuffie*

     
  • At zaterdag, augustus 25, 2007 11:57:00 p.m., Blogger Unknown said…

    Ik eet nooit hele pepers door mijn eten, dus dat overkomt me niet zo vaak, maar ik heb zo mijn eigen scala aan stunteligheden :p

    *knuffel*

     
  • At zondag, augustus 26, 2007 12:55:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Het was waarschijnlijk heel naar toen het gebeurde (het peperincident), maar ik vond het vrij grappig om te lezen :P
    En ene, je bent niet de enige. Ik heb het niet met pepers, maar wel met knoflook o.i.d. Ook niet fijn :P

    En je vriendin zal je vast opvrolijken ^_^
    *Hugs*

     
  • At donderdag, augustus 30, 2007 10:43:00 a.m., Blogger Nefke said…

    Mijn oog jeukt altijd als ik net een peper heb fijngesneden... Auwie!

     

Een reactie posten

<< Home