Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

vrijdag, augustus 03, 2007

omebody once told me the world is gonna roll me

I ain't the sharpest tool in the shed

Wachten tot de verf droogt. Daar ben ik eigenlijk meer mee bezig dan met het daadwerkelijke schilderen op het moment. De aqaurel heb ik af, maar ik heb ook een idee voor een schilderij. En die hoop ik nog wel af te krijgen voor ik a.s. maandag vertrek. Dus ben ik nu druk aan het werk.
Dus ga ik mijn blog maar updaten terwijl ik aan het werk ben :p
Ik heb op Skwuig een aantal verhalen gepost, in d ehoop op reacties (wat mensen er van vinden). Maar helaas hoor ik er helemaal niets over. Dus nu weet ik niet of mensen het leuk vinden om ze te lezen, of niet! Dat vind ik jammer want zo kan ik mezelf ook moeilijk ontwikkelen. Maargoed.

Ik zal misschien nog een paar foto's maken en ze aan deze post toevoegen. Het werk wilt al lekker vorderen :)


Mijn komende inzending voor de kunstwedstrijd. Rechts komt nog een persoon te staan. Het vlak is roodbruin. Maar elke keer als ik het zie krijg ik zin in een plakje chocolade :s

De plek op de grond waar ik aan mijn grotere schilderingen werk.

Één van die grotere schilderijen.

3 Comments:

  • At vrijdag, augustus 03, 2007 9:40:00 p.m., Blogger Unknown said…

    yay, een schilderij van je zeemonster! te gek. ik vind die andere ook erg mooi, erg 'oldschool' in ieder geval, bijzonder. ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

    btw, ik weet niet hoe het met andere mensen zit maar ik lees het 'kronieken' forum zelden omdat ik het gewend ben, voornamelijk van andere fora, dat er maar weinig mensen met talent posten en dat constructieve kritiek eigenlijk stiekem níet op prijs wordt gesteld door de meesten. daarom becommentarieer ik alleen nog stukken van mensen van wie ik weet dat ze wel kunnen schrijven en graag opbouwende kritiek willen. so, this basically is a long introduction to saying I will give your stories a whirl ;) *heads back to Skwuig*

     
  • At zaterdag, augustus 04, 2007 11:15:00 a.m., Blogger Blaidd Drwg said…

    Hey! :) Ik had je stukjes al gelezen, maar ik weet meestal niet zo goed hoe ik degelijk commentaar moet geven (ik weet zelf ook nooit persies waar ik mee bezig ben als het op schrijven aankomt). Maar ik zal eens een poging wagen binnenkort. I promise ;)

     
  • At zondag, augustus 05, 2007 10:34:00 a.m., Blogger Mijntje said…

    Haha, persies wat Daphne zegt. Ik ben echt al te vaak afgezeken voor opbouwende kritiek op verhalen, daarom ben ik er maar mee op gehouden :P
    Mijntje

     

Een reactie posten

<< Home