Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

maandag, oktober 15, 2007

In the desert

No one remembers your name.

De schildering die af is:


En mijn bijdrage aan schetsboek maandag. Erg sumier deze keer. Maar ik was erg bezig met andere dingen :$

En ja. In het beeldscherm staat 'postvloed beperking' raad eens wie de schutter is?

Verder gaat alles z'n gangetje hier. Ik denk alleen dat ik misschien een beetje last begin te krijgen van een vervroegde winterdip. Iemand die oplossing weet voor die gevreesde dip?

3 Comments:

  • At maandag, oktober 15, 2007 9:39:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Een zonnebankje nemen. Werkt bij mij altijd perfect.
    En natuurlijk veel spammen, uhm ik bedoel posten, in de Herberg en Kakistos ^_^
    Lol en jij was bang dat niemand je schetsen zou snappen? Nou echt wel! Die eerste slaat op jou Uberspam-meisterigheid ^_^
    En die tweede ook ;)
    Wie de schutter is zou ik niet weten eerlijk gezegt. Die laat ik open voor anderen.
    *knuffie*

     
  • At dinsdag, oktober 16, 2007 1:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Je schilderij is mooi! ^_^
    Wat helpt tegen een winterdip... Chocolade, in mijn geval. Maar misschien werkt dat niet bij jou, aangezien je een jongetje bent :P
    Die schetsen snap ik idd ook, leuk. Ben je de schutter zelf? :P

     
  • At dinsdag, oktober 16, 2007 3:25:00 p.m., Blogger Cheeky Monkey said…

    Spammeister :D

    En niet slecht voor een eerste poging! n_n

     

Een reactie posten

<< Home