Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

vrijdag, oktober 05, 2007

Ik ben dom, lomp en famous

Bitches zitten aan m'n penis

Twee van de vier kan toch niet erg zijn? Wat een week heb ik achter de rug zeg. Vier dagen fulltime school. Het is zo druk dat ik constant moe ben. Zo nu en dan kan het echter wel erg interessant zijn. Wie niet zo interessant zijn, zijn sommige van mijn klasgenotes. Ongeveer 4/5 van alle vervelende/arrogante/'populaire-types' zitten in mijn klas. Wat het leven soms erg vervelend kan maken gezien ik niet zo overweg kan met deze mensen.
Niet dat ik overweg met ze moet kunnen, ze doen toch hun best om anderen te negeren. Wat ik opzich niet erg vind (ik bedoel; hun loss) maar het kan de sfeer soms wel negatief maken. Het is gewoon veel leuker om in een klas te zitten met mensen waarmee ik wel allemaal kan opschieten. Of zelfs niet mee kan opschieten, als ze me maar niet negeren of weghoonen.
Dat heb ik dus nooit begrepen; mensen die zo niet-zelfverzekerd zijn dat ze anderen proberen de grond in te trappen om zich verzekerder te voelen.
Nou ja. Bij deze heb ik het met ze gehad. Vanaf nu ga ik mij mentaal en verbaal klaar maken om ze de volgende keer finaal in elkaar te trimmen.

Zo'n situatie slaat zo erg op mijn humeur. Ik leef tegenwoordig een beetje voor mijn weekenden. En gezien die zo nu en dan ook tegenvallen kan het allemaal een beetje erg vervelend worden.Winterdepressie misschien?

Och. Gewoon blijven ademen denk ik meestal. Ik sla me er wel doorheen. Ondertussen teken ik nog steeds veel. Al vraag ik me zo nu en dan af wat ik er aan heb. Maargoed.

Hieronder zijn nog een aantal -naakt-studies die ik vandaag heb gemaakt. Bij gebrek aan vrienin heeft het internet een uitweg geboden. Tegelijkertijd heeft deze tekensessie ook weer voer voor Inge gegeven in het citaten topic op Skwuig.

-----
Niels [Welcome to my nightmare] zegt:
Maar ik ga even afgeleid worden door mijn potlood en vrouwlijk schoon

Niels [Welcome to my nightmare] zegt:
Teken-potlood wink.gif
-----
Niels [Welcome to my nightmare] zegt:
Hmm. Eens kijken of ik deze naakt kan inkleuren
Niels [Welcome to my nightmare] zegt:
Want mijn kleurbesef is nog steeds niet geweldig
Pinky zegt:
*kuch* lees die zin nog eens
Niels [Welcome to my nightmare] zegt:
AAHHH!
------





7 Comments:

  • At vrijdag, oktober 05, 2007 8:50:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Nog even en dan hoef je ze niet meer te zien. Die stomme mutsen komen toch niet ver in het leven!
    Mijn aanbod blijft staan en ik denk dat Oskar ook wel wil :p
    En je was idd lekker bezig met foute opmerkingen vandaag. Bedankt daarvoor, you made my day ^_^

     
  • At vrijdag, oktober 05, 2007 10:17:00 p.m., Blogger Unknown said…

    Jouw tekeningen blijven toch geweldig :)

    wat vervelend trouwens dat er zoveel irritante lui in je klas zitten, ik dacht altijd dat die fase achterbleef op de middelbare school... en ja, het is gewoon naar omdat het hoe dan ook je eigen humeur beinvloedt, ook als je dat niet wilt. De enige tip die ik je kan geven is gewoon je eigen doel in het vizier houden en je eigen gang gaan, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel! Succes ermee in ieder geval.

    *hugs*

     
  • At zaterdag, oktober 06, 2007 10:28:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind deze tekeningen erg mooi! Wanneer ga je aan de naakte mannen? :P (Oh, dat klonk ook fout. Tekenen, bedoel ik dan natuurlijk hè :P)

    En wel rot van je klasgenoten. Als het echt te erg wordt kan je inderdaad altijd het inhuren van Pinky en Oskar in overweging nemen :P

     
  • At zaterdag, oktober 06, 2007 2:37:00 p.m., Blogger MJS87 said…

    Goede tekeningen, je gaat zienderogen vooruit. Zet je over die vervelende klasgenoten, want je bent veel beter dan zij.

     
  • At zaterdag, oktober 06, 2007 9:55:00 p.m., Blogger Lucius said…

    voor de goede woorden! ^_^

    & Emma, ik durf geen plaatjes van naakte mannen te zoeken :p Elke keer als ik het wil proberen kom ik op naakte vrouwkes uit (A)

     
  • At zondag, oktober 07, 2007 11:38:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Wat een aparte zoekmethode heb jij dan :P
    Maar goed, naakte vrouwen zijn stiekem ook veel leuker om te tekenen ;)

     
  • At zondag, oktober 07, 2007 5:30:00 p.m., Blogger Unknown said…

    Ik vind vooral de eerste vier erg goed, de laatste twee zijn niet dynamisch genoeg ^_^

    En waarom verbaast het me niet dat heel internet volstaat met naakte vrouwen terwijl je nauwelijks een naakte man kunt vinden? :p

     

Een reactie posten

<< Home