Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

dinsdag, september 11, 2007

And that's about the time

She broke up with me


In Praag heb ik spontaan een paar schetsen gemaakt voor een website en voor mijn blog. Erg leuk en aardig natuurlijk, maar nu terug gekomen ben ik erg achter dat het mij zelf niet gaat lukken. Weet iemand misschien een goed handboek om iets in elkaar te steken? Of nog liever, zou iemand mij daarbij kunnen helpen? (A). De ideeen zijn best simpel (denk ik), maar ik heb zelf geen idee hoe ik het voor elkaar moeten krijgen :S

Oja, Praag was cool. En ik zit vol met ideeen, maar heb geen idee wanneer ik ze moet gaan uitvoeren.

2 Comments:

  • At woensdag, september 12, 2007 9:26:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Handboek om websites te bouwen bedoel je?
    Ik ga straks op mijn stage wel even zoeken voor je. Er is ontzettend veel ^_^
    Wat is je niveau ongeveer? Wat snap je niet?
    En het hangt er natuurlijk ook van af wat je wilt met je website. Office Publisher is bijvoorbeeld erg makkelijk om mee te werken, daar heb je geen boek voor nodig. Maar dan heb je een 'standaard' website, niets mis mee, maar als je de website helemaal zelf wilt ontwerpen/bouwen zal je idd iets van een gids moeten hebben.
    *knuffie*

     
  • At woensdag, september 12, 2007 11:17:00 a.m., Blogger Cheeky Monkey said…

    *zwaait* als je hulp nodig hebt...:P

     

Een reactie posten

<< Home