Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, oktober 27, 2005

Strip #2


En ik heb weer een 'nieuwe' strip geupload. Het is er eentje die ik nog voor de vorige strip had getekend, maargoed. Het is er eentje die slaat op mijn opleiding en op museummensjes. En weer Felice heeft weer geholpen ^_^.



Misschien ga ik wel vaker voor de donderdag een stripje maken en uploaden. Mijn eigen 'webcomic' achtig iets :p. Ik heb nog een strip op mijn computer staan, dus moet ik wel gaan tekenen O.o

Tekenen gaat lekker op het moment. Ik heb een oude ecoline voorraad ontdekt, en het is zooo cool :D. Beter dan aquarel verf voor mij, omdat mijn papier niet zo gaat bobbelen. En omdat ik stiekem een voorliefde heb voor werken met inkt. Ik vind het alleen zo jammer dat mensjes op skwuig niet reageren op mijn posts in de 'Kunst' sectie :(. Want zonder kritiek/advies kan ik niet echt vooruitgaan met bepaalde tekeningen -.-.

Ik ben nu met twee dingen bezig. Een tekenuitdaging, en een andere tekening die ik eigenlijk een oefensel is. Net als mijn vorige tekening, en daar kwam wel een mooie heks uit (hiervoor moet ik weer naar skwuig verwijzen ;) ).

Ik ga zo met Felice naar Den Haag om I Viking in het Omniversum te zien. Yay! Alleen jammer dat Inge ziek is, want zij zou ook meegaan :(.

Ik ga nu dus weer even snel stoppen met typen, want ik wil nog even tekenen voordat ik naar mijn 'dinnetje ga :).

De quote voor vandaag:
"We zouden eigenlijk aaltijd vakantie moeten hebben. We zijn ervoor geschapen. Maar, waar moet je dan nog naar verlangen? "
S.Carmiggelt -Het klintk soms wel aardig

2 Comments:

  • At donderdag, oktober 27, 2005 12:27:00 p.m., Blogger Gaela said…

    Je stripje is leuk ^^

    We gaan zo naar Omniversum (zonder IngePinge:( ) Oee IngePinge :D
    Mhuahahaha, fear me IngePinge :D

    Maar goed, je zit toch naast me, dus ik hou het kort. Boo

    Vage bui.

    Waaah!

    *knuffol*

     
  • At maandag, oktober 31, 2005 4:36:00 p.m., Blogger Juhani said…

    Leuk!! Je moet inderdaad maar je eigen webcomic beginnen! Ik was laatst op een stripbeurs, en daar waren ook allemaal beginnende tekenaars, dus wie weet sta jij daar volgend jaar dan wel ^_^

    *Knuffs*

     

Een reactie posten

<< Home