Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

dinsdag, mei 30, 2006

Dillema



Zo posty.

Het hele updaten is een beetje nieuw voor mij, aangezien ik nooit weet voor wie ik dit schrijf. Maargoed.

Vandaag en gister heb ik het écht druk gehad. Gisteren omdat ik veel op school moest doen en vandaag omdat ik veel thuis voor school moest doen. Maar het betekend wel dat ik mijn opdrachten informatie verzorging haast allemaal af heb. Anderhalve week voordat het ingeleverd moet worden! Zo chill om lekker te relaxen terwijl mensen om mij heen stressen :)

Maakt mij dit een slecht persoon? Of gewoon iemand met veel sarcasme. Hm. Dat vraag ik mij soms ook af als ik strips als deze maak :p

Nog een nieuwigeitje, ik draag sind sgister weer lenzen! Ja. Het zijn nog wel mijn laatste setje maandlenzen, dus het kan zijn dat ik over een maandje weer met bril te bewonderen ben.. Maar tot die tijd draag ik lekker geen bril en voel ik me een stuk beter! Net toen ik naar de apotheek ging voor m'n zusje regende het zachtjes.. en het was zo'n lekker gevoel om weer regen rond mijn ogen te voelen. Voor mensen die dit gewend zijn klinkt dit misschien raar, maar ik voel opeens véél meer rond mijn ogen. Wind bijvoorbeeld, of de zon op mijn oogleden. Heerlijk zeg ik je!

Hm. Nog een halve middag te gaan voordat ik moet gaan werken.. Nu kom ik voor een groot dillema te staan. Moet ik nog even die laatste opdracht maken? Of moet ik nog even lekker rustig gaan tekenen aangezien ik morgen weer tot laat op school zit? Dillema, dillema, dillema.

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home