Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

maandag, januari 08, 2007

Voodoo people

Okee! Ik heb mij voorgenomen om nu te gaan updaten zonder het ergens te vertellen. Kijken of mensen er achter komen. Nahh niet gemeen of geniepig ik ben gewoon benieuwd :p

Mijn stage gaat nog 3 weken duren. Dat zijn 12 dagen! Booyaka bijna klaar! Voor de mensen die het nog niet wisten, mijn stage was een soort living hell voor mij. Maar zoals een voetbal fanaat al eerder zei: "Elk nadeel heb z'n voordeel". Door deze stage weet ik nu wat ik zéker niet wil doen met mijn leven. Het heeft mij veranderd. En ik denk ook ten goede aangezien ik mij nu beweuster ben van mijzelf en mijn toekomst.
Ook heeft het er voor gezorgt dat ik positiever ben. Het klinkt een beetje vreemd, dat geef ik direct toe. Maar mijn reactie op al de negativiteit van mijn stage is om positieve dingen te vinden waar ik blij om kan zijn of worden. Dus nu zit ik lekker achter mijn toetsenbord te grooven op 'Voodoo People'. De remix van Pendulum niet het origineel van The Prodigy overigens.

Nog een grief tegen mijn stagebegeleider overigens. De volgende situatie is werkelijk gebeurd en gaat over mijn verslaglegging over het opruimen van posters.
"Niels ik heb je verslag gelezen. Maar ik wou je even vertellen dat het ladeN is en niet LadeS"
"Oh? Apart dat mijn spellingscontrole het er niet uitegpakt heeft"(altijd doen alsof je neusbloed in zulke gesprekken)
"Ja ik heb het ook bekeken. Word pakt hem er niet uit, maar het is fout."
"Okee. Weetje ik heb toch VanDale.nl aanstaan even kijken.
Hier staat dat het Lade (de ~, ~n/~s)"
"Dan hebben hun het fout. Denk je dat ik de Nederlandse taal niet kon?
Bovendien (in een stem die hij waarschijnlijk beschouwt als sluw) ben ik degene die jou een cijfer moet geven. Dus heb ik het goed"
Dit is dus de geweldige geest waar ik weer elke dag op mijn stage mee te maken heb. Elke dag weer "Ookal zeg ik dat de hemel oranje is. Ik heb het goed want jij bent maar een stagiair en ik ben degene met macht omdat ik jou een cijfer moet geven"

Als je het mij vraagt is hij gewoon jaloers op mijn jeugdige kracht, viriliteit en innerlijke rust :p
Ach wie weet. Nog 3 weken te gaan. Ik moet nu gewoon een prefect Stageverslag maken, waar ik het artwork al voor heb liggen (ook erg belangrijk natuurlijk).

En nu ben ik gewoon erg nieuwschierig wanneer het iemand opvalt dat ik aan het updaten ben. Net zoals ik nieuwschierig ben naar een paar andere dingen die te vinden zijn op Skwuig :p

Muhahaha!
*grooved weer verder op de sounds van Pendulum en the Prodigy*

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home