Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

maandag, november 05, 2007

Heb m’n VWO gedaan

maar ik trek te veel op met m’n negers

Okee. Vandaag is het maar één pagina -helaas-. Deze week heb ik namelijk tentamenweek, waardoor ik de voorgaande dagen gewoon simpelweg geen tijd heb gehad om te tekenen. En zeker nu ik net Mijntje's blogpost heb gelezen begint het weer insane te kriebelen om wat te gaan tekenen.
Zeker nu ik deze schetsen heb gemaakt. Het zou kunnen dat bepaalde mensen bepaalde personen herkennen. En wie 9 uit de 12 haalt krijgt een koekje van mij.

Misschien dat ik -zodra ik uberhaupt weer tijd heb- weer de verf ga pakken en een paar insane grote poster schilderingen ga maken. Want ik heb nog iets van 30 vellen op 45 bij 60 liggen :p




En de meningen zijn helaas niet verdeeld; ik ben mij een vreemd zooitje -.-
Misschien kan ik er mijn voordeel mee doen.. Ik bedoel, er zullen vast wel genoeg zijn die voor 'maf' vallen :p

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home