Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

maandag, december 24, 2007

It's just

One of those days.


Soms zijn mijn dagen erg vreemd.
Ik werd vanmiddag om drie uur wakker. Wat voor mij heel laat is. Toen ik naar beneden liep kwam mijn moeder met de boodschap dat Nawako (een vriendin van m'n moeder) eerder vandaag sushi had meegenomen voor mij omdat ik het de vorige keer zo lekker vond. Verse sushi als ontbijt! Daarna moest ik van zes tot negen werken bij de post (kerstdrukte enzo). Na twee en een half uur gewerkt te hebben kregen we te horen dat we zo voortvarend waren geweest dat het werk al haast voorbij was. En als bedankje kregen we ieder een speciaalbier pakket mee! En net in de kroeg zaten we lekke rgezellig kwam Ton de eigenaar langs met de boodschap dat zijn zoon jarog was geweest en ze taart over hadden. Of we ook wouden.

Dus vandaag; Sushi, Bier en Appeltaart.

Woei!

3 Comments:

Een reactie posten

<< Home