Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

maandag, november 05, 2007

I heard it through the grapevine

,No longer you'd be mine

Okee. Ik had last van gewetenswroeging. Daarom ben ik maar even een paar schetsjes gemaakt en geupload.


Inderdaad Emma, het zijn rpg-karakters... Maar weet je ook welke? ;) Kwam er net achter dat ik uiteindelijk nog één karakter ben vergeten, dus heb daar nog een schetsje van gemaakt op dezelfde pagina. En het is verbazingwekkend hoe goed een beetje schetsen voor karakterbouw kan zijn. Wat er hier staat is geen topkwaliteit -sorry- maar ik heb wel een paar ideeen opgedaan die ik later wil gaan doen.
Ik heb net een aantal aantekeningen en ideeen uit een tijd way-back gevonden. En toen kon ik ze niet uitwerken, maar misschien nu wel...

Verder nog steeds tentamen week, nog steeds willen tekenen, nog steeds maf en nog steeds single.

Niels Out.

5 Comments:

Een reactie posten

<< Home