Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, november 03, 2005


Okee. Donderdag. Zie hier!~

Het is een tekening die ik iets van een jaar (of meer) geleden heb gemaakt. Ik kwam hem tegen tijdens het opruimen van mijn pc. En tja, ik had een strip nodig voor vandaag.

Ik heb vandaag een dagje 'vrij' gehad. En ik zit helemaal niet lekker in mijn vel. De hele ochtend heb ik geleerd, en nu zit ik gewoon te vol om nog iets te leren.

En ik ben sjaggie omdat mijn moeder m'n zusje constant gelijk geeft. Echt zo een dag waar ik graag op kamers zat.

Mijn kunstuitdaging is eindelijk ingekleurd. Ik heb alleen nu twee versies. Eentje met twee soorten blauw die een heel erg gesloten idee geeft. En een ander met een soort blauw die juist weer te vrij is naar mijn mening. Ik weet het gewoon niet meer.

Oe, ik weet het wel. Dit heet tekenaars blok. Je werkt ergens aan, maar het wilt maar niet lukken. En daardoor word je chagrijnig. En daar kom je heel moeilijk vanaf als je het huis niet uitgaat.

Wat ik dus waarschijnlijk ook niet ga omdat ik moe ben en last heb van mijn rechter onder been.

Kommer en kwel enzo.

Ik ga zo wel wat tekenen. Misschien kom ik zo van dit blok af.

een laatste oproep: Mensen, laat weten wat jullie van de strip vinden. Want toen ik dit tekende vond ik het best leuk, en nu ik hem tegenkom heb ik zo iets van "riiiight".

"Enough of this. Reveal the time portal!"

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home