Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

woensdag, januari 10, 2007

Pretend that we're dead

What's up with what's going down?

Vandaag in de trein richting mijn stage overleed de batterij van mijn mp3 speler. 'Helaasch' dacht ik, gelukkig heb ik -ja ik ben er zo een- altijd een reserve batterij in mijn zak. Terwijl ik vrolijk de laatste paar regels van het afgekapte lied nurie plaatste ik vol verwachting de tweede batterij in het vakje. Klik zei 'ie. En wat dacht je? Ik kon nog net 'Ozzy Osborne' horen zingen -nou ja zingen- "Of all the things I value most of all. I look inside myself and see. My world and know that it is good" voordat ook deze batterij overleed. Nou ja, ik had in ieder geval een mooie boodschap mee richting stage.

Op de terugweg werd ik gelukkig uit mijn stille peizen gehaald door een jongen die zo vriendelijk was om zijn muziek iets harder te zetten. Zo kon ik, een anonieme treinreiziger, aan de andere kant van de coupé lekker mee luisteren. En wat aardig dat hij net 'promiscous' van Timbaland & Nelly Furtado voor mij aanzette! Misschien dat ik vaker zonder mp3 de treinreis ga maken... Yeah right. De batterijen zitten al in mijn jas zak. Twee batterijen.

En omdat ik gister Nora een teaser had gegeven zal ik nu nog een keer mijn stagebegeleider beschrijven aan de hand van een citaat.
Mijn favoriete top drie waarik Dirk altijd bij zal herinneren;
"Oh je zit in de Dapperbuurt op school? Daar heb ik vroeger gewoont. Maar toen was het nog een goede buurt. Voordat al die zwarten en Marrokanen daar kwamen.We weten allebei dat al die Antillianen, Surinamers en hoofddoekjes de buurt hebben verziekt"

"In welk ander land laten ze je Moskeeen bouwen? Denk je dat je in Turkije een kerk mag bouwen of gebruiken? Ze moesten zich maar eens aanpassen"

En mijn all time favoriet:
"Asielzoekers hebben geen recht op gezondheidszorg. Dan hadden hun maar in hun eigen land moeten blijven!"

En dit was weer een update van uw aller favoriet Niels. Misschien was het overigens niet zo handig van mij om een bericht achter te laten in het Blog topic. Maarja, misschien ben ik gewoon stiekem een aandachtsslet. :p

*nuried* This is just a little samba. With all the typical drama. Feel the rithem of the conga.

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home