Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, november 10, 2005

Donderdag, dus


Ik zou vandaag een andere strip posten, maar opeens kreeg ik dit idee. Vandaar ook de gigantisch slordige lijntjes :)

Ik vraag mij eigenlijk af hoe veel MB aan plaatjes te mag hosten op Blogger.

Over MB gesproken, mijn computer geeft probleempjes :(. Ik weet niet wara het aan ligt, maar ik heb de laatste tijd veel meer last van 'lag'. Ik klik ergens op, en het duurt gewoon een stuk langer voordat ik iets kan openen. Maar defragmenteren is niet nodig volgens windows.

Dus ben ik maar veel bestanden gaan weggooien. Ik heb namelijk te veel muziek die ik niet of nauwelijks meet luister, en alleen bewaar voor het geval dat.
Maar misschien ligt het daar niet aan, ik weet het gewoon niet.

Ik weet nu ook niet wat ik hier nog moet posten. Misschien ga ik ookwel gewoon doordeweekse updates maken met gezeur van mij.
Maar ik ga wel proberen elke donderdag een nieuw postje te maken :)