Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

vrijdag, januari 12, 2007

This is just a little samba

Man, I drive a flying car. Nooo no you don't.

En hier is weer een geheel spontane guerillia update! Ondanks mijn stage-moeheid zal ik toch maar posten. Waaant het is weekend! Dat betekend voor mij dus meestal twee avonden lekker met vrienden weg. Hetzij 'uit' hetzij iets in de richting van kroeg/pool. Misschien ken je het. Je hebt een drukke week, slaapt minder goed en je stage of werk valt tegen. Op de weg naar huis zit je een beetje lusteloos uit het raam te kijken en te genieten van Lemmy Killminster die samen met Motorhead je gehoor beschadigd. Okee, misschien is het laatste iets minder herkenbaar voor de meeste mensen.
Anyway.
Je zit dus lusteloos in de trein te denken "Dit suckt. Zodra ik thuis ben ga ik vroeg naar bed" Maar dan word je net gebeld door een vriend met de vraag "hey Niels, heb je vanavond iets te doen?" Ergens achter in je geest word een 2 liter fles Red Bull geopend en je hebt opeens genoeg energie om een hele avond door te gaan. En zo werkt het voor mij, onbeschaamd sociaal doen is mijn energizer. Gewoon Booyaka! een lekkere avond beleven.

Dit weekend komt er ook nog eens de vakantiebesprekingen bij. Waaaant waarschijnlijk ga ik dit jaar wel met vrienden op vakantie \m/ >.< \m/ Heb er nu al zin. Vorig jaar was ik niet mee gegaan omdat ik op het moment dat alles afgesproken werd in een relatie zat die misschien iets meer kapot heeft gemaakt dan mij lief was. Maar dit jaar zijn de kaarten anders. Soms spreek ik als grap van de Nieuwe-Niels formule( © ). Maar er zit een kern van waarheid in. Ik ben vergeleken met pak weg acht maanden een ander mens. Positiever, socialer, zelfbewuster en zeker zelfverzekerder.

Ik kan het iedereen aanraden. Wanneer het even tegen zit; je word niet uitgenodigd voor een groot feest, je krijgt nét die ene hoosbui over je heen of staat ergens in de kou te wachten om te merken dat je bus niet komt opdagen. Denk dan niet van 'damn waarom ik?' Nee, lach erom. Het hoort er allemaal bij. Geniet er van. Want als je zelfs van de slechte momenten in je leven kan genieten en ze accepteerd als deel van de ultieme levens ervaring, dan. Dan kan je leven niet meer stuk. Sta met een glimlach op, leef met een glimlach en ga met een glimlach naar bed.
Of met iemand anders die glimlacht -kan ook erg vermakelijk zijn-
Anyway, durf te leven!


* Beweegt lekker verder op 'Mango Kid van Danko Jones*