Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, november 24, 2005

Strip! - Sushi ontbijt



disclaimer: deze strip heeft totaal niks met sushi te maken.


Maar ik heb een sushi rol bij mijn ontbijt gehad. Jippy. M'n pa is gister uit Japan terug gekomen, en had in zijn crewbox een rol sushi mee (hij had local crewbox aangevraagd). En uit dank kreeg hij van zijn Japanse collegas nog meer sushi rollen. Dit omdat veel pursers vergeten dat er ook voor het extra personeel besteld moet worden, en dat ze daardoor vaak met vegetarische maaltijden zitten (die ze uit de grond van hun hart haatten).

Zometeen naar school. Bla. Opzich heb ik wel zin hoor, maar marketing en cultuurgeschiedenis zijn nogal ..droog... Oh, en hebik al gezegd dat ik van twee tot half vijf op school zit? Balen dus. En vanavond een KW vergadering van half negen tot elf. Whoop-tie-doo.

Jup, het word echt tijd voor de kerst vakantie :p

1 Comments:

  • At zondag, november 27, 2005 12:48:00 p.m., Blogger Gaela said…

    Je comic is wel grpappig :P Maar ik blijf erbij dat je er beter "Je wordt depot-medewerker" van had kunnen maken :P

    En zo erg is Kunstgeschiedenis niet, denk maar aan ál die kindertjes uit Afrika die het niet kunnen leren en het maar al te graag hadden willen weten. *kucht*

    Ik hou van je ^_^

     

Een reactie posten

<< Home