Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, december 01, 2005

Strip! #7


Zo, en weer een nieuwe strip. Gister zat ik met een klein dillema. Want -ik geloof voor het eerst- had ik twee strips die ik vandaag kon neerzetten. Maar uiteindelijk is het toch deze strip geworden.

Ik vind het alleen jammer dat het zoeken naar strips zo moeilijk gaat hier. Het liefst had ik zo'n <- vorige volgende -> systeem staan.

Maar dat is misschien pas nodig als ik meer strips heb gemaakt. Want, dit is mijn zevende strip. Eigenlijk de zesde, want een tijd terug had ik eenoude strip neergezet. Maar alsnog een jubileum! *jubelt* Als ik elke dag zou updaten had ik nu een strip voor elke dag in de week. Woohoo! Ik zou alleen willen dat ik meer tijd had om mij te richten op het tekenen. Ik wil namelijk nog steeds een keer goed oefenen op personages neerzetten.
Nu oefen ik dat vooral door tijdens de les mensen na te tekenen op verschillende manieren. Maar het valt zo op als je te veel staart naar klasgenoten die om je heen zitten ;) .

Oe ook weer tijd voor een quote! Ik heb nog laatst een knipoog gemaakt naar deze quote in de RPG "The Eater of All"op Skwuig, maar dit is de echte:

"You will get further with a kind word and a gun, than you will with only a kind word" - Al Capone.

Woohoo! En shame on you als je die quote nog niet kende ;-)

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home