Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, december 08, 2005

Strip!


We rijden met de troika door het eindeloze woud het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud. De paardenhopeven knersen door de pas gevallen sneeuw. Het is avond in Siberie en nergens is een leeuw.



Damn ik heb nog veel te doen. Beter gezegt: ik wil nog graag van alles doen. Natuurlijk is er een ton school werk (met véél opdrachten) maar daar ben ik het overzicht van kwijt. Overzichtelijk i shet lang niet meer. Verder rijkt mijn verlanglijstje: Strips tekenen, The Eater of All strip beginnen, teken oefeningen doen, met ecoline kleuren, Good Omens uit lezen, aan mijn SSU 8 inzending verder gaan, op een taalcursus Nederlands gaan, CIV 4 spelen, sporten, mensen zien en als het nog een beetje mee zit nog meer tekenen.

Allemaal dingen die onder de noemer "fictief plan voor de toekomst" kunnen staan. Zo naar het scheepvaart museum in Amsterdam, school, slapen. Wat zijn mijn dagen toch eigenlijk simpel. Het is natuurlijk wel leuk, maar ik had vandaag toch liever tot negen uur geslapen, de strip een uur later op het internet gezet en de rest van de dag weg getekend hebben.

Maarja, ik ga maar weer eens naar beneden.

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home