Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

woensdag, januari 31, 2007

Mother

Tell your children not to walk my way

Meh. Vandaag zat ik dus toch thuis. M'n vader heeft me vanmiddag laten zien hoe ik een agregaat moet aan sluiten op de paintbrush apparatuur. Best nifty. Maar ik ben er nog zooo slecht in :p Ik bedoel; normaal werk ik alleen in zwart/wit/grijs, en nu kan ik met de geweldige kleuren rood,blauw, zwart en wit werken. Erg uitdagend allemaal, maar ik wil er wel graag verder mee werken merk ik. Dus binnenkort zal ik ook eens mijn verf uit de kast halen om daar mee te proberen te verven. Erg uitdagend allemaal. Jammer eigenlijk dat ik tijdens school zo weinig tijd ga krijgen om verder te gaan met het tekenen en schilderen. In de krant stond; studenten willen meer les. Oja? Ik zit bivakkeer al verdomme vijf dagen in de week zes uur op school. Waar moet ik in hemelsnaam tijd vandaan halen om mij op andere vlakken te verbeteren?

Met werk hoef ik in ieder geval geen rekening te houden. Toen ik terugkwam van stage bleek de Vomar Pax op uren gekort te zijn. Voor mij was er nog maar 3,5 uur op de maandag vrij. Wat zelfs 2,5 is geworden omdat ik het niet eerder red >.<
Dus moet ik maar heel flexiebel voor mensen invallen. Zodoende werk ik deze week 15, 5 uur inplaats van de 2, 5 die ik ingepland was ^_^". Maar het zorgt wel voor financiele onzekerheid zeg. De éne week kan ik veel werken, de andere week niet. Lekker lekker lekker. Uitzendbureau's zijn ook geen optie, want de meesten gaan er vanuit dat de student genoeg vrije tijd heeft om twee dagen in een werkweek bij te verdienen :S

Brood, water en verf. Hier kom ik! Och, water en brood zijn goed voor de lijn. En de opkomende verfverslaving zal wel meewerken aan een dun figuur ;)

And now for something completely different! *zet Aqua - Barbiegirl aan*

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home