Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

maandag, januari 15, 2007

Well crap

Okeee.. Dat suckt even zwaar. Gister hebben we besproken dat we vliegend naar Bulgarije zouden gaan om daar 12 dagen te blijven. En ookal is Bulgarije niet eens zo'n duur land kom ik er nu achter dat het financiele plaatje toch een beetje taxerender voor mij gaat worden. Ik heb wel een deel op mijn spaarrekening staan, maarrr voor het andere deel moet ik dan wel meer gaan werken. Zeg maar 10 uur per week extra de komende drie maanden. Geen easy money voor mij dus.

Daar komt nog eens bij dat ik niet 100% zeker weet of ik van 6 augustus tot en met 21 augustus vrij kan hebben. Het is geen pretje om zo'n bedrag te besteden op een gok.

Dus nu rest mij de moeilijke keus;
-Vakantie plannen, financieel aan de grond raken met de -kleine- kans dat ik geen vrij krijg.
Of
-Niet met vrienden op vakantie dit jaar maar wel financieel wat meer vrijheid hebben.

Ugh, ik weet het nog niet >.<