Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

zaterdag, januari 27, 2007

Het is een prachtig ritueel

(8) Als ik een bushok vierendeel (8)

Mijn stage is afgelopen! Booyaka booyaka booyaka! Volgende week mijn eindpresentatie en het is basta! Perfect. Toch hebben ze mij op stage verast. Van het personeel, de vrijwilligers en de buren (PNL) heb ik een boek gekregen over Schiphol vanaf 1919 tot 2006. Symbolisch omdat mijn belangrijkste stageopdracht over het Schiphol 1928 ging. Mijn stagebegeleider zei ook "Het ging in het begin stroef, maar na de helft ging het een stuk beter" Wat ik apart vond aangezien ik tegen de helft van mijn stage ongeveer de "Zie je deze vinger?" houding aangehouden heb. Erg apart allemaal.

Maarach. Binnenkort weer school :D Kijken hoe dat word. Mijn voornemen is in ieder geval weer lekker veel plezier hebben. Maar dat gaat zeker wel lukken denk ik.
Over plezier gesproken, vanavond ga ik met vrienden naar Leiden om daar uit te gaan. Om 11 uurheen, en de eerste trein terug. Dus vannacht word hopelijk lekker feesten!

De knoop is overigens afgelopen zondag doorgehakt: We gaan 15 dagen naar Bulgarije in augustus! Lekker beetje cultureel doen, feesten, sporten en van het weer genieten.

Kent iemand overigens het nummer 'Escalator' van Hawkwind?