Het lezen van deze titel is op eigen risico.

Monkaylover! Ma-ma-ma-ma-monkey ma-ma-ma-ma-monkey enzo.

donderdag, februari 08, 2007

They say music is the food of love

Let's see if you're hungry enough.


Ya... Beetje aan zware dag gehad vandaag. Maar, voordat je het verkeerde idee krijgt, laat mij het uitleggen. Vanochtend werd ik wakker, niet geheel fit want mijn slaap was rusteloos. Maar, dat heb ik wel vaker als ik een paar biertjes in de kroeg drink de avond ervoor. No problemo, ik ga naar de badkamer doe mijn hygiene en schoonheid zooi, kleed me aan en loop naar beneden. Goed gehumeurd, want vanochtend kon ik weer sporten. Altijd lekker. Ik schuif even snel een krentenbol naar binnen, snuit mijn neus -verdome verkouden- en loop naar buiten. Op naar de sportschool!
Tja, sport is sport. En hoe ik mijn best ook doe, er is niets die anderhalf uur te vertellen. Halter omhoog, halter omlaag. Iedereen kent het wel. Het resultaat is in ieder geval dat ik iets meer spier heb, iets afgevallen ben en wonder boven wonder; van mijn verkoudheid af ben geraakt.

Leuk zal je denken. Niels, waar gaat dit in godsnaam naartoe? Nou nu komt de clue van het verhaal; Ik trek thuis de voordeur open. Ruik even. Een vreemde geur. Een vieze geur. Gas! En niet een licht beetje, nee de hele begane grond stond stijf van de gas! Als een gek heb ik alles open gezet. Want wat bleek nou, mijn zusje had gisteravond het fornuis niet helemaal dichtgedraaid. En met mijn verkoudheid had ik niets geroken.

Nou ja, crisis voorbij alles is nog heel. En pas vanavond tijdens mijn werk raakte het mij. Als uit was blijven slapen zoals ik om 9:15 dacht toen de wekker afging.. Dan had het goed mogelijk geweest dat ik niet meer wakker zou zijn geworden.
En dat zit me in de weg. Alsof je opeens broodnuchter bent tijdens een avondje drinken. De zere keel, misselijkheid en maagkrampen gaan langzamerhand weg.
Maar het gevoel van 'Shit. Dit was het' blijft maar hangen..


I'm the right stuff baby
The right stuff
I never fail.

Ps. Mocht ik na dit bericht niets meer van mij laten horen... Dan heb ik de gaskraan toch niet helemaal dichtgedraaid.

Pps. Dicht was links. Toch?

3 Comments:

  • At donderdag, februari 08, 2007 11:43:00 p.m., Blogger Unknown said…

    Lekker luguber einde zeg (je hebt toch wel de goede kant opgedraaid niet ;) )
    Maar gelukkig is alles nog heel met jouw EN je huis. Kan me voorstellen dat je geschroken bent, al heb ik zelf geen anekdotes op dat gebied.

    Nu even iets anders... was je nog van plan je verjaardag te vieren. Ik zoek nog een excuus om mijn auto te showen :D

     
  • At maandag, februari 12, 2007 11:48:00 a.m., Blogger Unknown said…

    o_O Ik kan me goed voorstellen dat je dan schrikt, ja.

     
  • At maandag, februari 12, 2007 7:20:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ´wat als´-gedachten zijn meestal flink vervelend idd, proberen toch niet te veel aan te denken, ofzo?
    Wat gebeurd is, is gebeurd en gelukkig ben je er nog ^_^

    knuf, Fuindu.

     

Een reactie posten

<< Home